Naš tim

Katarina Višić, lekar i psihoterapeut
Završila je Medicinski fakultet u Beogradu i potom četvorogodišnju specijalizaciju iz Racionalno–Emotivno i Kognitivno-Bihejvioralne Terapije (RE&KBT pridruženi trening centar Instituta Albert Ellis, Beograd) i stekla zvanje RE&KBT psihoterapeuta. Poslednjih godina edukuje se i uže usmerava na rad sa decom i adolescentima. Završila je edukaciju za nedirektivnu terapiju igrom i stekla zvanje praktičara terapije igrom. Trenutno je na završnoj godini edukacije iz Dečje i adolescentne integrativne psihoterapije.
Pročitajte više
U radu koristi integrativni pristup: racionalno-emotivno i kognitivno-bihejvioralnu terapiju (REiKBT), terapiju prihvatanjem i posvećenošću (acceptance and commitment therapy-ACT), shema terapiju (schema therapy, Jeffrey Young) i dijalektičku bihejvior terapiju.
Osnivač je Centra za psihoterapiju i psihološko savetovanje Dr Višić u Beogradu.
Bavi se psihoterapijskim radom sa parovima (partnerska/bračna terapija) i pojedincima (individualna psihoterapija za decu, adolescente i odrasle) i savetodavnim radom sa svim uzrastima i različitim vrstama problema. U radu sa roditeljima koristi program Dovoljno dobar roditelj (Good Enough Parenting).
U okviru multidisciplinarnog tima Centra za psihoterapiju Dr Višić zadužena je za kreiranje i superviziranje personalizovanih terapijskih programa za decu i adolescente u skladu sa specifičnim potrebama deteta i porodice.
Sem psihoterapijskog i savetodavnog rada vodi i treninge, seminare i kratke edukativne radionice koje na zanimljiv način obrađuju teme iz svakodnevnog života i uče konkretnim veštinama.
Usavršavanja iz oblasti psihoterapije i psihološkog savetovanja
- Napredni nivo edukacije iz Dečje i adolescentne integrativne psihoterapije (BHIDAPA, BiH)
- Temelji terapije igrom (CETI, Hrvatska)
- Tretman adolescenata sa graničnim poremećajem ličnosti koji se samopovređuju (Lars Mehlum)
- Terapija zasnovana na mentalizaciji (MBT) za narcistički poremećaj ličnosti u komorbiditetu sa antisocijalnim poremećajem ličnosti (Antony Bateman)
- Dijalektička bihevior terapija (DBT) za kompleksni posttraumatski poremećaj: multikomponentni tretman posledica vršnjačkog nasilja u detinjstvu i adolescenciji (Martin Bohus)
- Uvod u Terapiju usmerenu na transfer (TFP) (Stephan Doering)
- Visokokonfliktni razvod – rad sa školama, porodicama i institucijama (Dr Gordana Buljan Flander)
- Anksioznost kod dece ili Kako postati prijatelj sa velikim zmajem (Marija Živković, Maja Muždeka)
- Unlocking the Unspeakable: Accessing and Healing Trauma Through Attachment Centered Play Therapy (Clair Mellenthin)
- Dete sa traumom, od prepoznavanja do pomoći (Dr Tatjana Stefanović Stanojević)
- Teorija afektivne vezanosti: partnerske i bračne veze (Dr Tatjana Stefanović Stanojević)
- Porodična terapija usmerena na tugovanje (Dr Tamara Klikovac)
- Bazični trening iz Compassion Focused terapije (Dr Igor Krnetić)
- Bazični trening iz Acceptance and Commitment terapije (Dr Igor Krnetić)
- Terapija usmerena na sheme (dr Tijana Mirović)
- Shema terapija za parove (dr Tijana Mirović)
- Shema terapija za poremećaje ličnosti (dr Tijana Mirović)
- Kognitivno-bihejvioralni koučing u jednoj seansi (dr Windy Dryden)
- Racionalno-emotivna i Kognitivno Bihejvioralna terapija dece i adolescenata (dr Olja Dukić)
- REBT/KBT za osobe sa poremećajima ishrane i slike tela (Dr Kristene Doyle)
- Evidence-Based Assessment and Intervention for Oppositional Defiant Disorder (ODD) and Conduct Disorder (CD) in children and adolescents (Dr Mark Terjesen)
- Good Enough Parenting po principima shema terapije (John Louis, Karen Louis Macdonald)
- Trening asertivne komunikacije za trenere (Mia Popić i dr Zorica Marić)
Jelena Janjić, pedagog i porodični savetnik
Zvanje diplomiranog i master pedagoga stekla je na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, na kome je 2019. godine upisala doktorske akademske studije pedagogije. Od iste godine angažovana je kao doktorand u nastavi. Tematsko područje naučnog rada i usavršavanja jesu vaspitni uticaji na dete školskog uzrasta i adolescente koji potiču iz šireg okruženja deteta.
Pročitajte više
Edukaciju iz Sistemske porodične psihoterapije upisala je 2017. godine i trenutno radi kao psihoterapeut u edukaciji.
Završila je obuku „Osnivanje i vođenje grupe za (samo)podršku mladih u riziku/klub za mlade po modelu GRiG“, u Centru za socijalno preventivne aktivnosti „GRiG“, čiji je član. Od 2020. godine savetnik je na projektu „Nismo sami“. Učestvovala je u realizaciji projekta „Drug nije meta“, kao i na radionici „Trening asertivnosti“ u okviru organizacije „Pričajmo o tome“. Kroz radno iskustvo susretala se i sa decom kojoj je potrebna dodatna podrška i završila je kurs Vaspitno-obrazovni rad sa decom sa posebnim potrebama.
Teme na kojima je, pre svega kroz savetodavni, zatim i radioničarski rad, radila sa decom mlađih uzrasta i adolescentima jesu: zanemarenost dece, konflikti i asertivna komunikacija, emocionalna inteligencija, empatija, agresivnost, adolescentna kriza, diskriminacija, usamljenost, anksioznost, nisko samopouzdanje, uključivanje u socijalnu zajednicu.
Bavi se savetodavnim radom sa adolescentima vezano za odabir buduće škole/fakulteta i/ili profesije, uzroke školskog neuspeha, nisku motivaciju za učenje, postavljanje ciljeva i pravljenje planova učenja.
Član je multidisciplinarnog tima Centra za psihoterapiju Dr Višić zadužena za:
- procenu i tretman psiholoških problema i savetodavni rad sa adolescentima i njihovim porodicama;
- procenu i tretman problema sa učenjem i niskim školskim postignućem kod školske dece.
Dragica Nenadić, defektolog – specijalni pedagog, praktičar terapije igrom
Završila Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju u Beogradu, smer Prevencija i tretman poremećaja ponašanja. Završila je edukaciju za nedirektivnu terapiju igrom (CCPT) i stekla zvanje praktičara terapije igrom.
Bavi se terapijskim radom sa decom na prevazilaženju problema u najranijem detinjstvu, predškolskom i osnovnoškolskom uzrastu. Ima bogato iskustvo u radioničarskom i grupnom radu sa predškolskom i školskom decom.
Pročitajte više
U okviru multidisciplinarnog tima Centra za psihoterapiju Dr Višić zadužena za tretman psiholoških poremećaja kod dece i savetodavni rad sa roditeljima i porodicama.
Usavršavanja iz oblasti psihoterapije i psihološkog savetovanja dece
- Temelji terapije igrom, CETI – Hrvatska
- Montessori seminar, rad sa decom od 0-3 godina (Srpska Montesori Asocijacija)
- Montessori seminar, rad sa decom od 3-6 godina (Srpska Montesori Asocijacija)
- NTC rana stimulacija (primena NTC tehnika u radu sa decom, razvoj funkcionalnog mišljenja)
- English in early childhood, British Council
- Rana stimulacija i prevencija poremećaja u govoru, Edukativni centar “Step by Step 2”
- Motivated Child Summit, Januar 2019
Jasmina Sabljić, logoped i praktičar terapije igrom
Završila Defektološki fakultet u Beogradu, smer Logopedija. Ima 17 godina iskustva kao logoped u razvojnom savetovalištu. Završila je dvogodišnju edukaciju iz transakcione analize (Psihopolis institut, Beograd) i Temelje terapije igrom (CETI, Hrvatska) za tretman socijalnih i psiholoških poteškoća kod dece uzrasta do 11 godina.
Pročitajte više
U okviru multidisciplinarnog tima Centra za psihoterapiju Dr Višić zadužena je za:
- dijagnostiku i tretman govorno-jezičkih poremećaja kod dece
- dijagnostiku i tretman poremećaja ponašanja kod dece
- tretman psiholoških poteškoća kod dece uzrasta do 11 godina po principima terapije igrom
- realizaciju grupnog i radioničarskog rada sa decom
Aleksandra Stamenković, psiholog i REBT psihoterapeut u edukaciji
Završila Filozofski fakultet u Beogradu, odsek Psihologija i potom započela četvorogodišnju specijalizaciju iz racionalno-emotivne i kognitivno-bihejvioralne terapije. Trenutno je psihoterapeut u edukaciji, na naprednom nivou edukacije (REBT pridruženi trening centar Albert Ellis Instituta, Beograd).
Dodatno se usavršavala iz oblasti emocionalne pismenosti i stekla zvanje sertifikovanog trenera emocionalne pismenosti (Psihopolis, Beograd). Poseduje licencu za zdravstvenog saradnika izdatu od strane Ministarstva zdravlja Republike Srbije i sertifikat iz psihološke prve pomoći (NCTSN Learning Center).
Pročitajte više
U psihoterapijskom radu koristi principe racionalno-emotivne i kognitivno- bihejvioralne terapije. Osnovna postavka ove terapije je da nas ne uznemiravaju stvari same po sebi, već način na koji ih doživljavamo; uznemirenost je u najvećoj meri u funkciji naših procena i vrednosnih sistema, a koji su podložni promeni. Kroz terapiju i savetovanje menjaju se ovi sistemi uverenja, i na taj način se menjaju i načini emotivnog reagovanja i ponašanja.
REBT se uspešno primenjuje za pomaganje ljudima sa različitim problemima:
- Depresija i depresivo raspoloženje
- Generalizovana anksioznost, patološka briga i specifični poremećaji anksioznosti (panični napadi, opsesivno-kompulzivni poremećaj, agorafobija i druge specifične fobije)
- Hipohondrija
- Seksualne disfunkcije
- Ljubomora
- Kontrola besa
- Zastoj u učenju i nisko akademsko postignuće
- Kontrola stresa
- Problemi u odnosima (partnerski, porodični)
- Gubitak i problemi separacije (prekid ljubavne veze, razvod, smrt bliske osobe)
REBT se takođe koristi za podsticanje ličnog rasta i razvoja i ostvarivanje ličnih potencijala. Sadrži detaljne principe (prosvećujući interes za sebe, samoprihvatanje, preuzimanje rizika) koji se koriste za pomaganje ljudima u razvijanju zdrave filozofije življenja i ponašanja u skladu sa njom.
Milica Nenadović, psiholog i psihološki savetnik
Pročitajte više

Psihoterapija za decu i mlade

Psihoterapija za pojedince i parove

Psihološko savetovanje
